مطلب ارسالی ازkeyvanvoydostaneh

(*·.¸(`·.¸ سرگرمی و عشاق¸.·´)¸.·*)

میون بودو نبود عشق قطراتی میبارد از کلمات عاشقانه به وبلاگ سرگرمي و عشاق خوش آمدید

مطلب ارسالی ازkeyvanvoydostaneh

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

تو قلب منو کشتی و رفتی اما میدونم که حتما یه روز بر میگردی ، چون همیشه قاتل به محل جنایت بر می گرده

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

به من بگو زشت ! من به تو می گم قشنگ ! چه اشکالی داره ، بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم !
!!!
!

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

عشق آن است که پیوسته به یادش باشی.

تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد
من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم
خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین،
روز تولد تو بهترینم
هدیه بهت میدم یه کارت بنزین.
انجمن حمایت از بی بنزینان ایران.
!
.
.
.
.
.

چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم
یا من برسم به یار و یا یار به من
یا هردو بمیریم و به پایان برسیم !

به امید روزی که اخرین زن ایرانی هم به فضا برود
دوستش داری!
....
.....

هر دو تاب دارند.
.

نه چرا؟
چون هم انرژی داره هم هسته.

عاشقش بشی اگه گفت همه ی زندگیش تویی سعی نکن همه ی زندگیش باشی ِ چون یه روز میاد و بهت میگه ازت مُتنفرم اونوقت تو نمی تونی سعی کنی ازش متنفر بشی.
.
.
.
!
!!!

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

خدا می دونه که من فقط تو رو دوست دارم . خدا می دونه که تو تنها عشق منی . خدا می دونه که من این اس ام اس رو تا حالا برای چند نفر فرستادم

 

عشق ان نیست که هر لحظه کنارش باشی


 

اگر امشب خوابت نبرد ،ستارهارو بشمر، اگر کم اومد قطرهای بارون رو بشمراگر بند اومد به بارون عشق من فکر کن چون نه کم میاد نه بند میاد

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 


 

هری پاتر ایرانی منتشر شد : ۱ـ هری پاتر وسنگ امامزاده ۲ـ هری پاتر و تالار وحدت ۳ـ هری پاتر وزندانی سیاسی ۴ـ هری پاتر و جام رمضان ۵ـ هری پاتر و فرمان ر.ه.ب.ری ۶-هری پاتر و آخوند دو رگه ۷ـ هری پاتر و مشعل ولایت

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

هروقت کسی رو دیدی احساس کردی میخواد بغلت کنه وفقط تو می بینیش ... زبونت بند امده ... صدایی نمی شنوی ... زمان نمی گذره ... مطمئن باش عزرائیله

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

زمستون بهونه است برف از اسمون خسته میشه. پاییز بهونه است برگ از درخت سیرمیشه. اس ام اس بهونه است دلم برات تنگ میشه

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم


 

کیسه کوچک چای تمام عمر دلباخته لیوان شد ولی هربار که حرف دلش را می زد صدایش توی آب جوش می سوخت کیسه کوچک چای با یک تکه نخ رفت ته لیوان حرف دلش را آهسته گفت: لیوان سرخ شد

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها میخوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره، پس اگه کسی رو دوست داری، برای داشتنش سالها صبر کن

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

اسمت رو باغچه نوشتم . شکفت! روی درخت نوشتم .میوه داد . توی صحرا نوشتم . لاله زار شد !آخه عزیزم پشکل هم اسم شد ؟

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 


 

مثل شقایق زندگى کن:کوتاه اما زیبا،مثل پرستو کوچ کن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمیر:دردناک اما...عاشق


 

زندگی یک چیز به من آموخت :.....که اونم به خودم مربوطه

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

انواع قهوه : 1- شیرین مثل چشات2 - رقیق مثل قلبت3- تلخ مثل دوریت

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

دوست ندارم شمع باشم احمقا فوتم کنن . دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پاییز را میکشند تا به جای پاهایت بوسه بزنند

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

گفتی بیا! راه قلبت را نشانم دادی حالا که آمده ام چنان نگاهم می کنی گویی، نشانی را اشتباه آمده ام


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

خرج کن ولی اصراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن. حرف بزن ولی وراجی نکن.دوستت دارم.... ولی پر رو نشو

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


 

سلامتی تاجی است بر سر انسانهای سالم که فقط افراد بیمار آن را می بینند

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

وقتت را با کسی که حاظر نیست وقتش را با تو بگذراند نگذران

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

زندگی کوتاه ترازآن است که به خصومت بگذرد وقلبها گرامی ترازآن هستندکه بشکنند فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

شنا بلد نیستی؟؟؟ دلتو به دریا نزن

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

در شرایط دشوار زندگی مرد بزرگ به خود سخت میگیرد و مرد کوچک به دیگران

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

هیتلر در آخرین سخنرانی خود گفت: «آختن دوشتن آرمی کیکتن کوختن چفتن اس‌ام‌اس‌دن ریپید اشنایدر» یعنی: ... ارتش آلمان تو کون اونی که اس‌ام‌اس تکراری میفرسته


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

عشق رو اد کن . غم رو دلیت کن . دروغ رو هک کن . از معرفت کپی بگیر . برام اف بذار . و این اس ام اس رو واسه عزیزترینت سند کن

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

قامتت چون سرو، چشمانت چون آهو، گیسوانت چون آبشاران، ابروانت چون کمند.... خلاصه هیچ چیزت به آدمیزاد نرفته


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

باید در زندگی همچون دریا بود تا اگر با سنگهای سخت برخورد کردیم ، سنگها در عمق ما محو شوند نه ما در عمق سنگها

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

سلام ... من از اداره برق مزاحمتون می شم ... شما شاکی خصوصی دارین !!!! اخه برق چشماتون یه نفر رو کشته


 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

من یه لیوان چای داغ رو به تو ترجیح می دم .... چون چای فقط زبونم رو می سوزونه . ولی تو دلمو

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

خرس ها با یک ظرف عسل خر می شن . اسب با چند حبه قند . طوطی با تخمه . سگ با استخوان . راستی تو هنوز موز دوست داری


 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم


 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

دو تا ادم برفی در دو طرف رودخانه ای با دیدن هم عاشق هم می شن . اونا از عشق هم اب شدن تا شاید تو اب رودخانه بهم برسن

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش... اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش... اگه دستت لرزید بگو مال سرماست... اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم... بعد تو تخم بذار, منم میرم گوجه بخرم املت بخوریم


 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

لاستیک دلم رو با میخ نگاهت پنچر نکن

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

مردها دو آرزوی بزرگ دارند.اول داشتن خانه دوم داشتن ماشین برای فرار از خانه


عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com 

با تولد دومین گوسفند شبیه سازی نمیتوننم بگم دنیا دیگه مثل تو نداره

 

شباهت لر وپارک می دونید چیه ؟

 

روی تمام گلبرگها نوشتم دوست دارم اما تو مثل بز همه ی آنها را خوردی

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com 

شنیدی خوردن قند حروم اعلامِ شده و باید خرما بخوریم؟


 

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من مگر آن روزی که با خاک شود منزل من


 

گفتی تا آخر دنیا باهاتم حالا میفهمم که چرا همش میگفتی دنیا دو روزه


 

اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!! حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند


 

مجموعه نوشته های پشت تریلی های جاده.......۱.به حرمت اشک مادرم توبه کردم---۲.دانی که چرا راز جهان با تو نگفتم/طوطی صفتی طاقت اسرار نداری--۳.بوق نزن شاگردم خوابه--۴.بی تو هرگز ....با تو ؟؟؟عمرا--۵.از عشق تو لیلی.....رفتم زیر تریلی(واسه گریسکاری)---۶.اگه میتونی این تابلو رو بخونی یعنی فاصلت کمه فاصله رو رعایت کن---۷.دنبالم نیا اسیرم می شی---۸.گشتم نبود....نگرد نیست---۹.سرپایینی برنده سربالایی شرمنده


عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com 

محبت گرشود پیدا به هر قیمت خریدارم به یک لبخند زیبا می فروشم زندگانی را


 

عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار، از تنفر متنفر باش، به مهربانی مهر بورز با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش ... چنین گفت زرتشت

 عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

گه یه روز کسی بهت گفت دوست دارم سعی نکن بهش بگی دوستش داری اگه گفت عاشقتم سعی نکن

 

دنبال نگاهها نرو چون می تونن گولت بزنن. دنبال دارایی نرو چون که افول می کنه . دنبال کسی باش که باعث بشه لبخند بزنی چون با لبخند می شه یه روز تیره رو روشن کرد

 عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

دوست داشتن کسانی که دوستمان می‌دارند کار بزرگی نیست، مهم آن است آنهایی را که ما را دوست ندارند، دوست بداریم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

 عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

خیلی ها مترسک رو دوست ندارند چون پرنده ها رو می ترسونه ولی من دوسش دارم چون تنهایی رو درک می کنه


 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

هیچوقت کسی رو که دوست داری به خاطر غرورت از دست نده همیشه سعی کن غرورت رو به خاطر کسی که دوست داری از دست بدی


 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

چقدر سخت است گل آرزوهایت را در باغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشکنی و آن وقت آرام زیر لب بگویی گل من باغچه ی نو مبارک

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com
 

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام. من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام. آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام. در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام

 

من حاضرم خودمو اونقدر کوچک کنم که توی قلب شما جا بشم

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com
 

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست، وفا آنست که نامت را همیشه روی لب دارم


 

میدونی چرا وقتی گریه میکنی چشمت رو می بندی؟ وقتی میخوای بخندی،وقتی میخوای کسی رو ببوسی وقتی میخوای تو رویا بری چشمت رو می بندی؟ چون قشنگترین چیزای این دنیا دیدنی نیستند

 

ایشاالله با هم میرم بهشت تو بخاطر اینکه روی زمین یه فرشته بودی و من بخاطر اینکه با یه فرشته روی زمین دوست بودم


عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com 

به اشتیاق اولین دانه برف . به تحمل اخرین برگ پاییزی . به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان قسم می خورم که سر کاری

 

وقتی باران می بارد همه چیز زیبا می شود. گلها،درختان،... همه چیز. . . . میگما... تو هم برو زیره بارون شاید یه فرجی شد

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 4 شهريور 1390برچسب:,

] [ 19:20 ] [ ]

[ ]