حالا که من عاشقتم در به در نگاهتم

(*·.¸(`·.¸ سرگرمی و عشاق¸.·´)¸.·*)

میون بودو نبود عشق قطراتی میبارد از کلمات عاشقانه به وبلاگ سرگرمي و عشاق خوش آمدید

حالا که من عاشقتم در به در نگاهتم

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

چشمات داره باز بهم خیانت می کنه
دستات داره به غریبه عادت می کنه
حرفات که می گفتی تو همیشه با منی
اما میری و از دل من دل می کنی
چشمات داره باز بهم خیانت می کنه
دستات داره به غریبه عادت می کنه
حرفات که می گفتی تو همیشه با منی
اما میری و از دل من دل می کنی

یه روزی بود تو بی کسی دل به دل تو دادم
می گفتی باید بمونی تا آخرش کنارم
حالا که من عاشقتم و در به در نگاتم
می خوای که از پیشت برم چون از چشات افتادم
حالا که نیستم حالا که رفتم
اومدی واسه خون و دل خوردن
حالا که مردی توی احساسم
اومدی می گی که کم آوردم

چشمات داره باز بهم خیانت می کنه
دستات داره به غریبه عادت می کنه
حرفات که می گفتی تو همیشه با منی
اما میری و از دل من دل می کنی
چشمات داره باز بهم خیانت می کنه
دستات داره به غریبه عادت می کنه
حرفات که می گفتی تو همیشه با منی
اما میری و از دل من دل می کنی

گرفته شده از وبلاگ http://asheghedelshekaste.blogspot.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,

] [ 15:39 ] [ چوقول و فرزاد ]

[ ]